LeaDS - Learning, Digitalization, and Sustainability (Two Years)

100% Internetbaserad distansundervisning (ITD) Blandad undervisning (BLA) Senast uppdaterad: HT24 (Höst)

Konkurrensnivå

Hög

62 sökande

LeaDS - Learning, Digitalization, and Sustainability (Two Years) vid Jönköping University i Ortsoberoende - Antagningspoäng och information

Antagningspoäng

Termin HT24 (Höst)
Urvalsgrupp Lägsta poäng Antagna Reserver
Urval 1
Urval 2

Urvalsgrupper:

  • BI - Betyg från gymnasieskolan (maxpoäng: 22.50)
  • BII - Betyg från komvux (maxpoäng: 22.50)
  • HP - Högskoleprovet (maxpoäng: 2.00)

Historisk statistik

Termin Sökande Antagna (Omg 1) Könsfördelning Åldersfördelning
HT24 (Höst) 62
31% antagningsgrad
19
0 reserver
23% M • 77% K
0% • 38% • 62%
HT23 (Höst) 40
45% antagningsgrad
18
4 reserver
0% M • 100% K
0% • 67% • 33%

Nyckelinsikter

Åldersfördelning

Under 24
0%
25-34
38%
Över 35
62%

Könsfördelning

23% M • 77% F

Antagningsinsikter

Konkurrensnivå
Hög
Antagningstrend
Kraftigt ökande
Könsfördelning
Kvinnodominerad
Åldersprofil
Äldre sökande
Antagningsgrad
21%
↓ 4%
Antal sökande
62
↑ 55%

Programinformation

Studietakt
100%
Undervisningsform
Internetbaserad distansundervisning (ITD)
Studietid
Blandad undervisning (BLA)
Plats
Ortsoberoende