LeaDS - Learning, Digitalization, and Sustainability (One Year)

100% Internetbaserad distansundervisning (ITD) Blandad undervisning (BLA) Senast uppdaterad: HT24 (Höst)

Konkurrensnivå

Hög

89 sökande

LeaDS - Learning, Digitalization, and Sustainability (One Year) vid Jönköping University i Ortsoberoende - Antagningspoäng och information

Antagningspoäng

Termin HT24 (Höst)
Urvalsgrupp Lägsta poäng Antagna Reserver
Urval 1
Urval 2

Urvalsgrupper:

  • BI - Betyg från gymnasieskolan (maxpoäng: 22.50)
  • BII - Betyg från komvux (maxpoäng: 22.50)
  • HP - Högskoleprovet (maxpoäng: 2.00)

Historisk statistik

Termin Sökande Antagna (Omg 1) Könsfördelning Åldersfördelning
HT24 (Höst) 89
45% antagningsgrad
40
24 reserver
17% M • 83% K
6% • 44% • 50%
HT23 (Höst) 66
44% antagningsgrad
29
29 reserver
39% M • 61% K
9% • 52% • 39%

Nyckelinsikter

Åldersfördelning

Under 24
6%
25-34
44%
Över 35
50%

Könsfördelning

17% M • 83% F

Antagningsinsikter

Konkurrensnivå
Hög
Antagningstrend
Kraftigt ökande
Könsfördelning
Kvinnodominerad
Åldersprofil
Blandade åldrar
Antagningsgrad
22%
↓ 8%
Antal sökande
89
↑ 34.8%

Programinformation

Studietakt
100%
Undervisningsform
Internetbaserad distansundervisning (ITD)
Studietid
Blandad undervisning (BLA)
Plats
Ortsoberoende